کربلا

مسئله کربلا مسئله عادی نیست. کسی نمی‌تواند بگوید که من تا عمق این اقیانوس رفتم و برگشتم. هرکه ادعا کرد یا دین ندارد و یا عقل ندارد.

بدون مبالغه می‌گویم که اگر خدای متعال اجازه نمی‌داد که حادثه کربلا به وجود آید، خداشناسی که بداند خداشناسی رسم‌اش چیست، در دنیا پیدا نمی‌شد،

در قرآن است، شما باید به هر مقدار که قدرت دارید خودتان را برای آن روزی آماده کنید که اگر در مقابل دشمن قرار گرفتید، تا لحظه‌ای که می‌توانید ایستادگی و مقاومت بکنید، کم نیاورید. قصه کربلا همین است. صحنه اجرایی همین قانون خداست. روز عاشورا صحنه اجرایی همین است، همین قانون است، «وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ».

بعضی‌ از دوستان ابی‌عبدالله صلوات‌الله‌علیه این‌طوری هستند که وقتی نمازشان تمام می‌شود مهرشان را اگر تربت کربلا باشد می‌بوسند و بعد کنار می‌گذارند. شاید عادت کرده باشند، تربت کربلا هم نباشد این کار را می‌کنند. این با این عملش بدون زبان می‌خواهد بگوید که چون این خاک منسوب به جایی است که مدفون در آن مکان را دوست دارم، این خاک را هم دوست دارم و علامتش هم این است که این را می‌بوسم.

حاج آقا مرتضی تهرانی

احمدی نژاد برود بوق بزند!

وقتی در رسانه ملی افتتاح 10 کیلومتر اتوبان در بیابانهای اطراف تهران پروژه ای ملی معرفی می شود و نیروگاه سیکل ترکیبی پاکدشت که بزرگترین نمونه در خاورمیانه است یک طرح معمولی

بهتر است احمدی نژاد برود بوق بزند جون صدا و سیما با قالیباف برای ریاست جمهوری بسته است

پیش به سوی بیداری، بیداری تمام انسان‌ها برای رسیدن به اهداف اسلا

رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که اگر بخواهیم مسلمانان را نیز نجات دهیم نگاه ما باید جهانی باشد؛ چرا که عشق ، آزادی ، عدالت و انسان مفهوم جهانی است، اظهار کرد: دشمنان بشریت تمام مفاهیم خود را مثل دموکراسی و حقوق بشر جهانی کرده‌اند، مفاهیم مورد نظر ما نیز باید جهانی باشد و دل‌مان باید برای مردم آمریکا و اروپا هم بسوزد؛ چرا که آنها نیز تحت ظلم هستند و اسیر حاکمان ناصالح.

احمدی‌نژاد تاکید کرد: نقطه مشترک تمام انسان‌ها، رسیدن به نقطه کمال و حاکمیت کامل عدالت و آزادی در جهان است و این زمانی محقق می‌شود که انسان کامل بر تمام عالم حاکم شود، در واقع انسان کامل محور وحدت تمام انسان‌ها، عدالت‌خواهان و آزادی‌خواهان است.

ادامه مطلب ...

مظلومیت احمدی نژاد

این روزها چیزی که زندگی را بر ما سخت کرده مظلومیت احمدی نژاد عزیز است. کسی که خواب به چشمانش نمی رود از درد این مردم. کسی که روز وفات پدرش پس از دقایقی شرکت در مراسم با چشمان اشکبار مجلس را به سمت محل کار رها کرد. و در جواب یکی از اطرافیان که درخواست استراحت را به او داد گفت که این مردم نیاز به کار دارند.

این روزها سکه و ارز و گوشت و تخم مرغ گران شده اند و ظاهراً دولت در مسائلی به اهداف خود نرسیده است اما ذره ای از باور ما به حرکت احمدی نژاد که جز زمینه سازی برای دولت کریمه حضرت صاحب(عج) نبود و نیست کم نشده است. رمق از این قلم رفته اما ایمان حداقلی ما به این حرکت دلیلی است بر نگارش این وجیزه.

خدایا احمدی نژاد عزیز و تمامی سربازان گمنام پسر فاطمه را یاری فرما و به آنان عزت بخش!

اللهم انا نرغب الیک فی دولة کریمه تعز بها الاسلام و اهله و تذل بها النفاق و اهله و تجعلنا فیها من الدعاة الی کرامتک. اللهم انا نشکو الیک فغد نبینا و غیبة ولینا و قلة عددنا و شدة الفتن بنا و تظاهر الزمان علینا...

منبع